Campania electorala in Republica Moldova a costat pana acum peste 1,1 milioane de euro

, ,
 

alegeri RMConform cifrelor oficiale, partidele din Republica Moldova au cheltuit peste 1,1 milioane de euro (22 de milioane de lei moldovenesti) pentru a-si face sustine campania electorala in ultimele doua saptamani.  Din aceasta suma, peste 20 de milioane de lei sau 90% au fost cheltuite pentru publicitate la posturile TV, radio, Internet sau presa scrisa. Cei mai multi bani pentru promovarea in canalele media i-a cheltuit Partidul Liberal Democrat – 9,4 milioane de lei, si respectiv Partidul Democrat – 9,2 milioane de lei, conform cifrelor oficiale oferite de Comisia Electorala Centrala. Doar sase din cele 17 partide si candidati indepedenti au raportat aceste cifre pentru publicitatea oferita catre institutiile de presa. Publicitatea TV ocupa cea mai mare pondere, circa 18,7 milioane de lei, urmeaza portalurile on-line de stiri – peste 800 mii lei, posturile de radio – 744 mii lei si mai putin de 500 de mii de lei pentru presa scrisa.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *